What a NIGHT!

Kan bara säga att bion igår va super bra :) Både jag och sambon var mäkta nöjda när vi vandrade hemmåt i sommarnatten, småpratandes om hur vi tror det går för dem? Hur allt löser sig! Och nej vi har inte läst sista boken och vill inte heller utan vill se om vi gissat rätt när nästa film kommer ;D hihi

Imorse var dock inte så roligt då klockan ringde 5!!! Vi va hemma 23.40 igår så 5h sömn är inte mycket att hänga i julgranen, ärligt talat va jag så trött i kroppen att jag inte i min vildaste fantasi kunde förstå hur jag skulle kunna resa mig ur sängen! Kände mig nästan sjuk :( Älsklingen beskrev det hela mycket bra när han sa i bilen till jobbet:

- När jag gick in för att se om du rest dig än låg du helt utslagen med blicken fäst på en punkt så jag lät dig va ett tag och tänkte att du är nog pågång upp. Men när jag, efter att ha fixat med linserna och håret, kom tillbaka och såg dig ligga exakt likadant så blev jag rädd och funderade på om du verkligen levde!

Haha vilken tjej va?? Sådär underbar på morgonen ;) Haha

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella