Tillbaka

Det var inte länge som jag lyckades hålla igång bloggen men nu ahr jag faktiskt en hel del att skriva om så lär bli ett par inlägg nu framöver :) Iaf så har jag fyllt 20 år för er som har missat det! Hur gutt som helst ;P Har flera bilder och mer att skriva om det men är inte hemma nu så får bli senare! Sen har jag även varit i GBG med min älskade Jonas, vi var där i helgen så tänkte visa bilder därifrån och självklart visa vad som fick följa med mig hem ;)

Igår kväll blev det iaf film och mys när vi kom hem ifrån götet. Såg The House Bunny, knäpp film :P, och Pojken i randig pyjamas som handlar om hitlers nazityskland och om två pojkars förbjudna vänskap och jag tjöt som en gris, helt sjukt! jag grät så jag trodde jag skulle gå åt, usch vilken gripande och hemsk film. Otroligt sevärd men oerhört jobbig om man är lite utav den vekare sorten, som jag ;) hehe

Jaja men det är lite utav vad som komma skall, lovar att första kommer redan ikväll och sen ska jag hålla bloggen mer flytande ;)

puss på er *


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 » 18:35:10
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella