Svullen som en blåsfisk!

Förlåt för kass uppdatering men jag är vrålsjuk :( Har en hals som en fotboll, haft feber och ont i kroppen och nu börjar det hela att sprida sig mot öronen :S Usch hatar att vara sjuk, men det gör väl alla ;)

Tänkte iaf att jag skulle muntra upp med en bild från helgen när jag red en av ponnierna! Mamma har glömt bort va de båda heter så hon kallar dem skönheten och odjuret :P haha Fast båda är riktigt vackra men stoet är ett riktigt sto så att säga så hon får vara odjuret  ;) På bilden rider jag iaf "Skönheten", gud va jag hade älskat den ponnyn under mina ponny år, men jag tror inte han passar en liten tjej tyvärr, han vill ha en "vuxen"ryttare som vet vad hon/han sysslar med då han är lite osäker av sig ibland och tydligen har han inte full tillit i hoppningen, men det har troligen att göra med att det är småtjejer som har ridit honom och lagt han i skiten för många gånger så att säga. För han ska tydligen kunna hoppa HUS! ;) Hur som helst gillade jag han jätte mycket och mamma med, han är riktigt välskolad och nästa gång ska jag nog se om jag inte kan hoppa lite ;P hihi


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella