Svininfluensan och j*vligt bitter

Har sovit ett tag med Arne, det är mysigt! Men vaknade av att det gör ont innanför öronen och ner bakom kindbenet. Vill verkligen att den här "sjukdomen" ska ta slut snart. Tror jag har svininfluensan, jag menar vad skulle det annars va?? Så j*vla typiskt.. Men inte så allvarlig att jag behöver en konstgjort lunga, tur för mig eftersom det bara finns typ 4 eller??? Så jag får vänta med det tills de blir lediga igen, skämt å sido men tycker sjukvården är bedrövlig ibland. Så himla typiskt Sverige att inte ha tillräckligt med utrustning! Ja frun ska få en rullator såfort vi får in en (läs: bara någon annan kärring dör först).

Ne nu va jag bitter, det får man inte va! Ska dricka lite avslagen Cocacola tror jag det muntrar upp :)


Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Fin fin outfit :)Krya på dig <3

2009-07-31 » 10:43:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella