Still here ;)

Nu är det en ny dag och jag är fortfarande här och skriver, JIPPIE!!! ;D haha jag har inte torkat ihop igen :P Tyckte till och med att jag var riktigt ambtiös i gårdagens inlägg, mer sånt!

Idag är jag trött, fick gå upp jätte tidigt för att Jonas började en timme innan mig och vi åker ju till jobbet tillsammans! Men är något piggare nu faktiskt, ska sova tidigt ikväll tror jag :P Idag har jag lite jag måste fixa med efter jobbet, Älsklingen fyller 22år på söndag vilket självklart ska firas :D

Ne nu ska jag jobba lite med lite minusregistreringar som ska tas bort och försöka ge mig på en varumottagning om det finns någon ledig?? Någon som fatta nått??? :P haha ne men det är knappt jag gör själv ibland! ;D

TTYL*

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella