Snart....

Idag är jag trött, trots min tidiga sänggång igår! Jag behöver tydligen sjukt mycket sömn :( jobbigt, hela kvällarna försvinner juh! Nu tror jag btw att högskoleansökningarna blir tillgängliga snart, det står att urval sker :S jobbigt!!!

Sitter och småkollar lägenheter till min "sega" kompis som inte hittat någon än även att jag har tjatat på henne :P hmmm undra vem detta kan vara???? Jag tror hon känner sig träffad :P haha Men nu verkar det vara stopp, kan va att jag gick igenom alla igår eftermiddag och bara tre nya tillkommit sedan dess ;P haha men vad vet jag *ironi*

Ne men hittar hon inget så blir det soffan hos oss, kanske är det de hon har planerat. Kanske är det flytta hemifrån sjukan som spökar och hon är vettskrämd för att stänga en dörr till sin egna etta vetandes att det bara är hon nu! (Jag skriver lite detta för att skrämma henne ännu lite till så att hon måste ta vår soffa iaf) :) hihi busigt av mig! För jag vill ju gärna ha henne så nära som möjligt nu när vi varit ifrån varnadra i ett helt år :'(

Vet inte riktigt varför jag skriver detta men det är nog mina högskolespöken som sökar lite för mig oxå och då är det skönt att prata om någon annan :P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella