Paket från Lindex??

Idag kom tydligen mitt paket från Lindex! Skulle ta en vecka och jag beställde i måndags men det gick tydligen fortare än så ;) Ska ta och hämta ut det efter jobbet idag :) HM katalogen har ju kommit nu med så därifrån kommer det beställas hem kan jag lova! Hittade massor av fint som vanligt men måste nog rensa lite så jag ser vad jag behöver!

Imorgon bär det av till Vimmerby efter jobbet och i helgen blir det feeeeesst!!!! :D Så himla kul, jag har laddat upp med nya kläder, Corona, Hanna's smultroncider och ett härligt humör!

Idag har jag även klickat hem en Boyfriend Blazer från Ellos men den får ni se när den kommer ;)

Måste jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte lottas råd: börja alltid med ölen annars om du tar den efter blir du sjuuukkkkk!!!!!!!

2009-07-23 » 15:40:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella