Men va fan!

Självklart nu när jag är igång igen så buggar älsklingens kamera så kan inte få in några bilder från nånting :( hans dator är paj soch min dator tar inte minneskort i den storleken och sladden funkar inte :( lyckat??!!! haha men men jag har iaf använt min kamera och tagit bilder på det jag köpte i GBG :D Dessutom har jag en ny favvofrilla som jag tänkte visa bilder på!

 Nya undisar från HM, gråa och vita

 Kjol GinaTricot (ljust persikofärgad)

 Jeansskjorta från Zara!

 Oversize kofta (marinblå) och linne med nitar (svart) från Lindex

 Skor med nitremmar från Din Sko!

Dessutom köpte jag mineralsminket ID Bare Minerals som jag tänkte skriva lite om sen när jag har använt det lite mer, köpte ett startkit för 995 kr :S hehe

Håret va det ja! Here we go....


Vad tycker ni??? Hiss eller Diss????

Mer bilder på massa annat kommer så fort jag löst kamera problematiken!

ByeBye*

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Hiss såklart ! :) Super snyggt ! Hur gjorde du ? Svara gärna på bdb <33

2009-07-07 » 15:02:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella