Hemska dag ta slut!

Idag har det varit en körig dag för mitt stackars huvud :( Arne for till vimmerby idag för att kastreras och allt va väldigt noga planerat men från det att mamma tog honom till veterinären så gick allt skit, förrutom med Arne då, hans ingrepp gick jätte bra! Men det va missförstånd hit och dit och en enda salig röra utav alltihop men nu tror jag att det har löst sig iaf. Jag skulle ha åkt till vimmerby imorrnkväll men fick boka om så jag kunde åka idag ist. Vilken tur att jag förengångs skull tog en avbeställningsbar biljett, brukar skita i det annars. men det låg väl på känn eller nått, kvinnlig intuition eller vad heter det?? ;) haha Sen hade vi fått helt fel information angående hans konvalecens så nu har både J och jag tagit ledigt i olika omgångar för att pussla ihop de kommande 10dagarna. Dock va vårt hunddagis väldigt hjälpsamma och förstående så sista dagarna löste dem, tack och lov :) Så idag när jag slutar måste jag superspeedat packa allting och få med mig det jag ska. Ska ta med mig datorn oxå så jag bloggar lite bättre när jag är i vimmerby, brukar inte bli något alls då eftersom deras dator är så seg men nu kan jag ju inte skylla på det om jag tar med min egen! :P

Skriver när jag sitter på tåget, tror inte jag hinner innan!

Puss&Kram

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella