God Morgon

Sitter här relativt nyvaken och säger nej till allt älsklingen erbjuder som frukost, inte med flit, är faktiskt hungrig. Men jag vill inte ha något, är inte "sugen" på något :( Jobbigt! Igår uppenbarades det för mig att jag tydligen får sjuklön eftersom jag är vikarieanställd för minst 1månad och har jobbat 14dagar utav det vilket gör att jag uppfyller kraven. Hoppas bara det är fler än jag som är pålästa om detta så jag slipper tjaffsa med dem om det!

Just det, min dator låg på sin dödsbädd. Har varit lite konstig nu ett bra tag och stängt av sig och haft felmeddelanden och massa skit, plus att jag flippa på den och hade halvt ihjäl den (Ooups!). Men nu har min kärlek tagit tag i problemet åt mig och hjälpt mig formatera den, så hoppas det blir bättre nu :) Thanks babe <3

Kommentarer
Postat av: JonasG

Den är som ny nu älskling! =D

2009-07-31 » 18:40:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella