Gina Tricot

Satt och surfade runt lite på webben under min rast förrut och blev helt kär i en klänning från Gina Tricot. Dock är jag lite sådär med att beställa på nätet när affären finns runt hörnet hemma, men jag kände bara ett enormt begär! Ringde då min älskling som va på stan med sina föräldrar passande nog, så han gick in på Gina och sökte med ljus och lykta och efter att ha bett om hjälp hittade han den. Nyhemkommen igår!!! Så erbjöd sig en av de som jobbar där att prova den åt mig så att han visste vilken storlek han skulle ta, för jag va inte alls säker! En 36a kom de fram till så nu ligger den hemma och väntar på mig :D:D Jag har världens finaste pojkvänn! <3 (Fästman för att vara helt korrekt :P)

Så vad tycker ni?? Fin va?? Här finns den Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: mamma MARIA

hur snälla är alla :) fin!!!!

2009-07-14 » 21:21:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella