Auktion!

Ni sitter jag här och det känns som att jag har en flodhäst mellan benen, haha har sån djävulsk träningsvärk att jag knappt kan gå normalt! Och nu helt plötsligt fick jag jätteont i halsen med :S Usch det vill jag inte ha!!!! Förresten va jag på auktion i lördags med mamma och jonas i spångenäs. Och vet ni vad?? Jag vågade faktiskt ropa in lite saker :) hihi trodde inte det men jag har sedan länge velat ha riktigt gamla flaskor i olika storlekar och nu så hade de det på auktionen! Så blev en hel hög fina flaskor i olika färger och storlekar. Endel har ett litet lock högst upp så de ska jag ha tillsammans som prydnad bara och sedan ska jag ta två stycken andra och sätta ljus i, tycker det är så fint när de rinner ner på glaset. Det bästa med dessa flaskor är att de är så gamla, så de är inte så "perfekt" gjorda. Glaset ser lite olika ut vilket gör att det verkligen ser handgjort ut, precis som jag vill ha det :D Fick även med lite äldre syltburkar mm som jag har diskat ur och ska ha nötter och socker mm i! Mysig gammeldags känsla :)
Visar bilder när jag har bestämt mig vart jag ska ha det ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella