Att skriva???

Idag är det en riktig telefondag på jobbet, och tur är väl det eftersom jag inte haft något annat att göra idag :(
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag heller??? Har inte direkt hänt något idag mer än att jag såg att statistiken låg uppe på vhs. 0,1 i HP på min utbildning och 9antagna på HP, jag låg ganska bra till där alltså :P haha Fast kändes skönt att se att jag lätt kommit in på betyget oxå. bara ynka 12,45 i BG :S Men igår fick jag iaf ett kuvert från högskolan med en polkagris och massa info om insparken och staden, fast det sista har jag koll på nu tycker jag efter snart ett helt år här :)

Kommentarer
Postat av: mamma MARIA

ta med brevet hem:) spännande

2009-07-16 » 11:16:35
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella