Antagningsbesked 1 är äntligen här!




Igår kom äntligen beskeden från studera :) Jag kom in på mitt förstahands val, engelskalärare gymnasiet i Jönköping :D Nu kan jag slappna av och börja njuta av sommaren, ska bli så kul! hihi men skratta när jag läste att jag blivit antagen på mitt högskoleprov resultat, haha jag som gjorde skit på det verkligen men tydligen bland de bättre av de som sökte , kanske bara va jag som hade gjort det :P haha för visst är det så att de ska ta in en viss % på betyg och en annan %del på Högskole provet!
Någon av er som sökt något och kommit in??? :)

Hur som helst nu är jag iaf hemma i Barmshult, vi har nyss vaknat och ätit fruktost. Arne mår bra, väldigt bra men han är väldigt gosig hela tiden, mycket mer än han brukar. Men han är lite ledsen i sin tratt så det är nog därför han vill gosa :)

Jonna hade tydligen två biljetter till Hultsfreds Festivalen och snäll som hon är frågade hon mig om jag ville gå med! Så dit blir det imorrn kväll! Blir riktigt roligt tror jag :) Måste bara ringa och säga till henne att allt är OK hehe, va ju tvungen att fixa bebisvakt innan jag kunde svara Ja helt!

Idag blir det sol och bad i poolen,fika hos mormor med såklart :D Vad ska ni göra??

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas allt är bra med dig:) jag o flechen ska flytta till Lund i höst eftersom jag ska plugga kriminologi... kram sanna

2009-07-10 » 17:53:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella