It's snowing

Nu faller äntligen snön utanför fönstret. Arne blev helt överlycklig när vi gick ut på morgonpromenaden och han kände snön under tassarna och fick flingor på nosen. Min lilla skatt ♥

Ska göra mig iordning lite nu och dra en snabbis runt stan. Har bokredovisning på barn&ungdomslitteratur idag. Jag har blandannat läst en bok som hette Känslan av att hoppa som handlade om en tjej som funderade mycket på självmord. Gav en riktig tankeställare och känns som en bra bok att ha läst om man ska jobba med ungdomar. Kort var den också (122s) vilket underlättar en stressig vardag!

På fredag fyllar Arne 1år! Min lilla älskling blir stor då. Tänk nu är han 0år :P haha

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-10 » 19:59:09
URL: http://harmankardonreceiver.org
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella