It's alive!

Bloggpausen har varat allt för länge, jag skyller på rådande omständigheter, men vet ni vad? I'm back ;D haha

Igår bakade J och jag pepparkakor och lussekatter, super mumsigt! Vi lyssnade på julmusik, drack glögg och hade det allmänt mysigt bara :)

Sedan blev det PedSex repetition inför Tomtevakan på fredag, hoppas ni har köpt biljetter för nu är de SLUT! :D Slutade strax efter 7 och vid 8 var jag hemma hos söta Ida och babblade som bara den, blev bjuden på lite goda mackor och hallon/blåbär smoothie. Dock hade min någon konstig klump i sig som jag visserligen åt upp sedan :P hmmm! Haha. Blev iaf lite Deperate Housewives när vi var tvugna att återfå andningen mellan allt prat. En lyckad kväll helt enkelt. Skönt att få prata av sig lite om allt som händer och fötter. :) Tack tjejen!




Älsklingen kavlar degen



Glad :D



Arne ville smaka, btw hur söt är han inte? Kolla näsan :)



Resultatet, fint va? ;D


Kommentarer
Postat av: ida

tack sjääälv sötan! :)



haha ni är så söta att jag dör :) undra vem jag får julbaka med iår .. hrmmpf.. typ li! haha.

jag gillar att du inte har bloggpaus längre ;b

puss

2009-12-02 » 15:29:49
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: karin

han är sjukt söt. :)

2010-01-08 » 22:31:25
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella