Wii


Nu har jag spelat MarioCart som en galning i två dagar! Helt sjukt kul spel verkligen. Idag har jag övat själv för J jobbar men när han kommer hem ska jag spöa skiten ur han ;D haha! Min favorit figur är Baby peach hon är super söt verkligen, J väljer bara fula och otäcka gubbar medans jag vill ha söta och gulliga! Haha super flickigt *fniss*

Måste medge att jag var otroligt skeptisk till wii förrut, och ärligt talat att spela tennis och golf tröttnar man snart på, men spel som mariocart och säkert många andra är otroligt lättspelade. Då menar jag inte att de är lätt utan mer att det är så roligt att spela och man glömmer helt bort tiden. Verkligen värt varenda krona :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella