Uppdatering???

Jag som trodde jag va frisk, men icke! Mår dåligt idag med fast utan feber och annat läskigt. Undra va fasen det är jag ahr åkt på, inte kul alls! Sedan igår är jag iaf på jobbet men det går segt när man inte är riktigt kry.

Som det ser ut nu så letar J och jag efter en förändring till vår lilla familj men vi är tydligen inte de enda och det ser ut att bli en dyr affär för att få det som vi vill :/ Men vi hoppas att det lönar sig i slutändan, ni lär få reda på allt när det hela börjar te sig som klart. Tills dessa kan jag bara avslöja att besöket igår kändes som cellskräck? och J hade ju helt rätt i sina tankar, jag visste väl att det skulle bli så med men jag hade mer en vision kring det hela och hade det klaffat hade det varit kanon verkligen. Kanske ni börjar fatta?? :P Mer om detta senare.

Vet att jag lovade att säga vad jag tyckte om mitt mineralsmink och det kommer, bara att så fort jag kommer på det så är jag helt osminkad eller sitter utan kamera men när det klaffar kommer det en update ;)

Kjam*

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella