Städning och plock

Ikväll har Jonas och jag städat hela lägenheten, tråkigt men väldigt välbehövligt :) Imorrn kommer min ena familj och hälsar på nämligen! (Ja jag har turen att ha två) Jag brukar alltid passa på när det städas att ändra om lite och idag blev det min bokhylla expedit och köksbordet som fick sig en makeover. Är inte hundra på bokhyllan dock, måste klura lite mer på den tror jag :) vill få till alla mina fina gamla flaskor på något bra sätt. Kommer ni ihåg att jag berättade om dem?? Det är iaf dem jag ropade in på auktion! Ni ska få se dem på bild iaf så kanske någon av er har en klurig idé om hur jag skulle kunna göra eller om det är bra som det är. Kan va så med tanke på att jag glor så dant på dem hela tiden att jag inte kommer ihåg grundtanken längre :P haha blir lätt så har jag märkt^^








Kommentarer
Postat av: Jonas

Vadå tråkigt!?? Det är ju jätteroligt att städa!!!

2009-08-10 » 19:41:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella