Ont, det gör ont!

Smärta!! Jag har fått en muskelspänning mellan skulderbladen som strålar upp i nacken och ger en satans huvudvärk i bakhuvudet :/ Sjukt jobbigt, men har jag tur får jag kanske massage ikväll! Aj aj aj :'(

Förresten har min kavaj från Ellos äntligen kommit, efter 4 veckor (helt vrickat). Men efter att jag fått bli lite förbannad så skickade de en ny, eftersom den första troligen hamnat på villovägar av posten, denna gång skickade de med expressbrev vilket tydligen går fortare än vanligt. Dessutom slapp jag alla avgifter som plåster på såren! Det var väl det minsta de kunde göra! Men lite tråkigt när man måste bli arg för att något ska hända, men efter att ha läst flera kommentarer på deras hemsida från kunder så är jag lååååångt ifrån den enda. Är det inte förseningar så är det trasiga varor och slarviga packningar, retur är tydligen inte heller smidigt så får hoppas att kavajen passar nu efter allt slit!



Vad tycker ni?? :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella