Nya Möbler

Som sagt så sålda jag alla möbler, typ, så det bar av till IKEA :D Dock hittade vi inget soffbord då det vi var mest sugna på då var slut men nu när vi sett det andra vi fick med oss hem på plats så har vi nog ändrat oss och vill ha ett annat :P Men vi får se hur det blir! Hur som helst så fick vi med oss en hög hem idag iaf. Så håll i er för här kommer bilderna på resultatet ;)

Före:



Efter:





Före:



Efter:



Före:



Efter:



Måste säga att jag blev superduper nöjd :D hihi Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaaw vad fint det blev vännen! Inte sugen på att komma o fixa min o ellas lägenhet kanske? ;)

puss

2009-08-16 » 21:36:22
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Postat av: Annette

Hej! Det blev kanonfint och fräscht med era nya vita möbler. Vad duktiga ni är som hunnit att montera upp allt redan.Vi blev sugna på en ny säng när vi såg er fina.



Kram Annette och Lasse!

2009-08-16 » 21:59:35
Postat av: JonasG

Lägg märke till bild nr 6 uppifrån. Jag ligger 1a på mariokart!!!

2009-08-17 » 11:16:00
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Kononfint ju ! :) Hoppas på att få komma hem till er snart ! <33

Love Ebba

2009-08-17 » 12:16:18
Postat av: maria

gud va fint!!!!!!

2009-08-17 » 12:38:00
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella