Nya böcker


Nu har jag inhandlat lite inför skolstarten och är mycket nöjd med mina val ;) hihi måste säga att det är minst lika roligt nu att köpa alla böcker och pennor som det var när man var liten *fniss* Tänkte jag skulle kolla upp lite kursplaner och så för att se om mamma har någon utav böckerna vi ska använda. Skulle ju va skönt att slippa några kostnader, känns som att insparken blir dyr som den är ;) hehe!

Nu ska jag ta tag i att tömma bokhyllan, sängborden och tvbordet samt damma av det ordentligt. Vi sa det att vi monterar inte ner något förrens de har bestämt sig och betalat, dels för att det ska kunna se det ordentligt men också för att det inte är så jävla kul att montera ihop allt igen om de inte vill ha det :P haha!

Är det någon av er läsare som också börjar skolan nu? Skriv gärna en rad och berätta :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella