Nitendo Wii

Idag har det verkligen inte blivit så mycket bloggande vilket beror på att älsklingen och jag har köpt ett Nitendo Wii :) Var lite skeptisk i början men J fick mig att ändra mig. Och visst va det roligt! Vi har  spelat både tennis, bowling, golf, baseboll och Mariocart. Roligast va nog mario och tennis, nästa månad blir det nog att köpa till det nya resort oxå men blev jädrans dyrt utan det för den här gången ;) haha

Ne nu kom vi båda på att vi blivit hungriga av allt spelande så ska gå och laga lite mat till oss innan kvällen fortsätter som resten av dagen :P

Förresten mår jag bättre nu, men tror det va svininfluensan :S

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kika gärna in på min bloppis. nästan 90 annonser och det mesta kostar runt 50kr.

www.jennsansklader.blogg.se

2009-08-01 » 20:41:04
URL: http://pennypie.blogg
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella