Mums!

Nu har vi ätit smörgåstårtan och den var jätte god :D Ännu mer nöjd än innan, hihi! Tjatar lite väl mycket om det nu kan tyckas men jag är helt uppfylld av denna bedrift så jag måste få tjata lite. räckte gott och väl också så det vart ett plus i kanten. Nu är det ungefär 3½ h kvar tills jag slutar och återupptar livet som student igen, blir rätt skönt faktiskt men kommer sakna alla på jobbet! :'( På lördag ska jag gå och fixa med block och pennor och allt sådant till skolstarten ( låter som jag ska börja 4an eller nått *fniss*) är skönt att ha allt sådant klart. Ska även köpa mig en lärarkalender, för det måste man ha säger mamma, det har alla ;) hihi

Ska hämta skorna idag också för det glömde jag igår, tog heller inte in posten så såg aldrig om jag verkligen fått någon avi men det borde jag ju :P Får undersöka detta när jag kommer hem! Vi ha ikea katalogen också så mycket fint det fanns, jag tjuvkikade på nätet och det fanns mängder..

Sedan till något helt annat, Arne va super gullig igår, så säger du ju alltid tänker ni, men igår var det annorlunda. Han va så himla "mammig" och smög fram till mig hela tiden och skulle upp i knäet och det brukar han inte vilja! Sedan så satt han på mina fötter när jag höll på i köket, men han tiggde inget utan han bara satt där. På kvällen spelade J och jag lite wii och då kröp han upp i mitt knä igen, i soffan! Och när vi skulle sova hade han lagt sig på min plats men när jag kom så flyttade han på sig självmant och väntade tills jag hade lagt mig och då kröp han upp tätt intill mig och somnade. Min bebis! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Hej Johanna :)

Jag har en liten fråga ..... Jo jag undrar hur man fixar en egen blogg och hur man designar den ? För jag skulle vilja börja blogg . Det verkar ju skit kul ! :) Skriv gärna tillbaka på min bilddagbok ! :) <33



Love Ebba

2009-08-14 » 23:32:45
Postat av: Alena

Hahahahah ... Var tvungen att skriva lite.... Ja det var jättegott...Men samtidigt skämmdes lite för att det var ju faktiskt jag som drog upp det hela.. Fy på mig :(.................



Kommer att sakna dig .. du får komma och hälsa på oss snart .



Lycka till i skolan



Kram/ Alena

2009-08-15 » 14:12:47
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella