Morning!

Idag är typ första morgonen någonsin när jag har vaknat självmant innan Jonas! Jag är den morgontrötta av oss båda och kan sova både 10,12,14 timmar lätt :P Och även att vi lade oss sent igår så va jag på pigg humör idag och har redan varit ute på långpromenad med Arne! hehe

Idag kommer de och ska köpa våra möbler :) Jag hoppas verkligen att de är smidiga människor så att allt flyter lätt! Senare idag blir det då förhoppningsvis Ikea ;D Men nu måste vi fixa det sista med sängen och tvbänken, vet inte riktigt när de kommer så är bäst att vara klar i god tid.

Förresten har vi nya tavlor i hallen. Motiven föreställer gamla annonser och finns att köpa i Astrid Lindgrens Värld!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella