Insparksslut och lådbilsrally

Nu var insparken slut och mitt lag, Bratzen tog hem hela skiten ;D Hur härligt som helst! Har varit lite svårt att finna tid till att blogga under insparken eftersom jag istortsett bara varit hemma och sovit. Det har varit något hela tiden! Men nu börjar det normala och vi har tillochmed gett oss på en storstädning här hemma, välbehövligt! Idag kommer familjen och Nani för de ska nämligen åka vidare mot mallorca imorrn och vi ska vara hundvakt åt lilla sötis Nani. Arne lär bli överlycklig :D Så ikväll blir det god mat och mys och sen lär vi väl ha fullt upp i en vecka framöver!

Skolan är förresten hur underbar som helst! Trivs som fisken i vattnet. Lärarna är kanon och lektionerna är intresseväckande och ger en verkligen många funderingar, reflektioner, argumentationer mm och är därmed mycket stimmulerande, iaf för mig, och det är så härligt att komma hem och vilja reflektera över vad som sagts och tänka sig in i olika situatoner. Kan knappt bärga mig tills jag kommer ut på vfu och får pröva allt :D 

Nu ska vi försöka få tag på ett soffbord ;P Ni får hålla tillgodo med ett par bilder från lådbilsracet som vi hade i måndags. Laget kom tillslut 3a där efter att ha blivit utprejade av fjortisarna (mycket fult gjort, vi ledde men de hakade oss bak så styrningen blev lol). Och JA det är jag som kör, har gaaanska många blåmärken kan jag säga, blev några ikörningar ;) Men ingen annan ville eller vågade tror jag och jag var också livrädd men stolt över att jag gjorde det och kom 3a av typ 10lag :) Racet gick nerför en ganska brant backe med en kurva på och sedan en liten bit på raksträcka mot slutet!





Bilderna är lånade från Jnytt's hemsida!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella