Helt slut körd..

Gaaahhh kom nyss hem från en långpromenad och jag är helt färdig. Arne och jag gick runt munksjön här i Jönköping, vet inte exakt hur lång den är men tog ungefär 50min i rasktakt. Då gick vi alltså hela tiden utan att stanna för att "lukta" på saker osv, utan det hade vi avklarat innan ;) Och nej jag luktar inte på saker utan jag refererar till Arne!

Nu har jag iaf duschat, skurit mig på rakhyveln när jag skulle raka benen och druckit en halv liter vatten. Känner att sängen inte är långt borta nu. A däremot verkar inte alls tagen av turen utan springer fram och tillbaka i vardagsrummet med sin ikearåtta och sladdar på tvbordsmattan när han springer förbi. Vissa är visst outtröttliga (är det ens ett ord?)

Jonas som skulle ha slutat vid 8 får som vanligt jobba över vilket är super tråkigt var nog därför jag fick mitt promenad ryck. Jag som skulle ha suttit och spöat skiten ur han på Mariocart nu :( Jaja nu hinner jag ju öva ännu mer innan vi möts igen, mohaha :P Imorrn ska jag gå till jobbet ingen, äntligen! Är så tråkigt att bara sitta hemma, ville ha gått i fredags men älsk rådde mig att va hemma och tur va väl det för bara efter några timmar med både J och A hemma (J va ledig) så fick jag feber attack och fick lägga mig i soffan ett tag, orkade inget alls. Det känns lätt som att man mår bättre när man är helt ensam och uttråkad och inte förbrukar någon energi alls eftersom man bara ligger där i soffan och glor. Sedan när man väl ska utföra något så märker man ganska snart att kroppen säger ifrån!

Ne nu har jag babblat lite för länge, dags att fixa lite inför natten. Sov så gott allesammans! <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella