Försvunnet kamerafodral??

När jag skulle packa färdigt det sista imorse innan jobbet (neccessär, tandborste och fulladdad kamera) så kunde jag inte se skymten av mitt kamerafodral. Det va helt putsväck! Jag letade, smått hysteriskt, två minuter innan jag skulle åka efter fodralet men helt utan resultat. Nu såhär på jobbet har jag hunnit fundera några timmar och jag vill minnas att jag sist såg det på sängen när jag packade igår. Kan jag ha lagt ner det i väska utan att tänka på det, ligger det under sängen nu eller har Arne gömt det någonstans?? Hur som helst har jag iaf hittat bildbevis på att det faktiskt låg på sängen vid klockan 22.00 igår innan jag stängde väskan!



Har jag tur ligger det i väska när jag öppnar den ikväll annars får jag magpumpa Arne ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Köpte den där bikiniöverdelen för någon dag sedan! :D

2009-08-07 » 14:24:13
URL: http://nataya.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella