Färdig städat!

Nu har jag plockat undan, städat ur, dammat, dammsugat och jag vet inte allt! Helt slut nu men skönt att ha det gjort, ska bara torka ur lådorna i nattduksborden så är jag klar! Arne låg och sov i sin lilla korg nästan hela tiden förrutom när jag tömde lådorna med strumpor för då vaknade han till och gjorde livet jobbigt för matte genom att springa iväg med diverse strumpor och gömma dem! ;P Han är för söt! Nu ska vi ut och gå lite i regnet för Arne är nog kissnödig nu :) Sen blir det nog att fixa lite mat, börjar bli lite hungrig!



Oj vad trött jag är när mamma städar :)



Urstädat och framställt!


Kommentarer
Postat av: emma

sötaste bilden (:

2009-08-15 » 23:50:42
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella