Engelskalärare imorrn!

Idag är dan för dopparedagen! :/ Jag är nervös, tänk om det bara är jag som ska bli just engelskalärare! Jaha och så har vi bara en klass kvar att ropa upp och det är, just det var bara en tjej som skulle bli det, så du kan ställa dig i hörnet där bort och skämmas för ditt val!

Usch nej, det ska nog gå jätte bra, bara att man blir lite knäpp när man läser en massa diskussionsforum för lärare i Jönköping och alla bara ska blir förskolelärare eller religionslärare :S

Idag ska jag iaf lämna igen lite filmer på hemmakväll. Changeling var super bra och mycket rörande och obehaglig på samma gång, många gånger ville jag bara hoppa in i filmen och skrika lite åt alla idioter. hehe!

Sen så ska jag inhandla den där cykelkorgen som jag varit i behov av det senaste halvåret! :S Ska även svänga förbi hemköp och inhandla frukost material ;) Måste ha något till min lemon curd! Mums :D

Förresten tack för alla fina kommentarer om våra nya möbler :)

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Visst var changeling bra :)

2009-08-17 » 18:49:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella