Cykelkorgen!

Nu är jag en stolt cykelkorgsägare! Om jag bara kan få fast fanskapet på cykeln också så vore lyckan total. Sitter nämligen en lampa ivägen och inte av den nyare modellen som smidigt kan flyttas utan nej denhär lampan sattes inte dit för att flyttas vill jag lova, det är lampan from hell! Men jag tänker inte ödsla någon energi på det hela utan känner att problem som dessa är väl en av anledningarna till att jag har Jonas eller?? ;D Ne skojar ju såklart men han har förärats med allt det tålamodet som jag inte har så känns som att detta problem passar honom plus att han är handyman ;)

Blev ett par varv på Hemköp också, ska jag eller ska jag inte ta tre chokladbitar för en tia?? Det blev inga :( Kände att det var allt för onyttigt för mig, blev en påse lösgodis och loopsflingor istället. Jag menar hallå det är ju endå loops multigrain ;D

Sedan fick jag även för mig att vi ska bannemig äta chiliconcarne ikväll, som jag har vrålat ut ett långt neeeeej när min egen mor föreslagit det hemma, men nu minsann ska jag äta det och jag ska gilla det också!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella