Chiliconcarne



Jo men det ser väl helt OK ut?? Eller?



Det vart faktiskt väldigt gott också, även om jag gjorde min egna variant av receptet, läste fel på ingredienser när jag handlade :P hehe
 
Snart blir det Nitendo Wii fight här hemma mellan J och mig och hans kompis Ricken, jag satsar en 10a på mig och vore jag någon av er skulle jag lägga mer på någon annan ;P haha
 
Överallt idag har jag sett studenter i overaller som är på första dagen utav sin inspark, alla ser lika förvirrade ut! Imorgon är det min tur, jag har förberett en del iaf typ tagit ut pengar, tvättat alla drivor med tvätt så jag slipper det ;) haha Nu är det väl mest vad man ska ha på sig, vad det blir för väder och lite sådant ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella