Vanliga dagen!

Idag har varit en lugn dag, var jäkligt trött imorse när jag vaknade så tog en liten sovmorgon till halv 9 :S Sen har det mest varit lektioner men på vägen hem köpt jag en glass och Elsa lite godis och sen hämtade jag ut mitt kit från glamour på bodyshop så nu kommer jag lukta underbara körsbär ;) yummie!

Kvällen blir lugn med grey's :D ska snart laga middag oxå, blir potatismos med vitlöksköttfärs gratinerat i ugn ;) får se hur det blir men lär väl bli en uppdatering om det :P hihi

J slutar 5 och sen ska han fixa nått med däcken på bilen men sen kommer han förhoppningsvis hem till mig :) hihi <3
Love is in the air! ;D

Vi ska förresten åka hem till Vimmerby i helgen för J gick vidare i Sandströmscup (tennis) så de har slutspel i helgen. Gladast blir nog A som får leka med älskade Nani! :)



Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella