Vädret OMG!

Hur skönt är det inte ute??? Helt underbart alltså :) Men vi har ju självklart haft lektioner från kl. 10-16 idag :( typiskt!!

Trodde jag skulle skratta ihjäl mig idag när jag kom hem. Vi har en innergård där vi brukar gå med arne när han bara ska kissa och så. Idag när jag kom hem och gick ut med han där så har de satt upp en stor skylt mitt i ett blomland där det står FÖRBJUDET ATT RASTA HUNDAR! What the fuck lixom! Vi går alltid där och jag brukar t.o.m möta hyresvärden där och prata med honom, ingen har sagt något innan. Jag har heller aldrig sett någon annan hund där så skylten är alltså för oss! Eehhhh??? Kan de inte bara säga nått till oss då ir behövs det ett stort jävla plakat???? Herregud, nästa gång jag möter honom ska jag fråga vad de sysslar med. Man kan inte inte ena sekunden säga ÅÅ VAD SÖT HUNDEN ÄR mitt när han skiter på gräsmattan framför honom och sen sätta upp ett plakat!? Dessutom plockar vi alltid upp efter honom tillskillnad från vad föräldrarna på innergården gör efter sina barn. Vi ska sätta upp en egen skyllt ist mitt i sandlådan där det ska stå BARN ABSOLUT FÖRBJUDNA! Haha och faktiskt så undrar jag vad lilla Arne gör för skada när det ligger fimpar, tuggummi, plast, frigolit och annan skit över hela innergården. Hunden är det lilla problemet där om man ska se det så!

Jaja vi ska iaf fortsätta att gå där bara hålla oss undan från skyllten, antar att den enbart gäller landet där den står :P



Peace out!

Kommentarer
Postat av: maria

Nej ni ska inte gå på innergården överhuvudtaget! Är fröken lite obstinat? :)

2009-04-03 » 11:02:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella