Godmorgon allihopa, ...

Godmorgon allihopa, idag är jag verkligen uppe med tuppen :P har varit vaken ett tag nu och är verkligen hur pigg som helst! :) Arne är lycklig att vi har gått upp så tidigt nu när vi är hemma i Vimmerby, han villl leka och busa så mycket han kan hela tiden :D Vi har tillsammans precis varit och väckt Nani, mammas hund, mamma slängde en sur blick på mig precis som: Bara du inte väcker mig iaf!!!!

Haha undrar vem jag har fått mitt morronhumör ifrån ;P haha Ne så nu är Nani ute och gör det hon ska så hon är redo för lillskiten när hon kommer in! Jag har kokat mig lite te och står bara och myser i min pyjamas :) Det är så rofyllt såhär på morgonen när alla sover och det är påväg att bli toppenväder! Det gillas!

Ikväll blir det påskmat hos min pappa, yummie, och sen utgång med girlsen. Tror jag ska ha min nya blommiga klänning från Gina Tricot (några inlägg längre ner) med svarta strumpbyxor, pumps och uppsatt hår men vi får se. Har inte direkt packat för nått annat men jag brukar alltid ändra mig så får kanske låna nått då ;) Lägger in bilder på resultatet senare idag.
Ses vi i vimmlet??????

 Kom att tänka på att studenten närmar sig för många! Min va underbar :) Tror jag har en bild på min klänning nånstans på mammas dator, måste leta :) It was dreamy!!!!
Ett senare projekt med andra ord ;) see you later...

Peace out! 

Kommentarer
Postat av: Leia

Söta bilder i headern & fin bild det där med.

Hoppas du får en fin dag!

Kramar!

2009-04-10 » 13:28:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella