Underbara skor från Halens!

Fick ett ryck att kika in på Halens. Har inte handlat utav dem på 5år tror jag :S Men hittar inga gladiatorskor som jag gillar så tänkte att det kunde vara värt ett försök!

Och visst va det det!!! Hittade både ett par med klackar och ett par platta! Lovely ;)


Dessa blev det fast i brunt! Kostade bara 299:- Ett riktigt kap ;)


Hittade även dem här som jag genast klickade hem! Älskar allt med dem, de smala remmarna, nitarna, dragkedjan, klacken. Ja allt :) haha (klacken är 10cm btw)
Kostade endast 299:- dem med :) Vilka fynd!

Halens hade förövrigt massa snygga skor som jag inte hade en aning om! Blir att besöka dem fler gånger hädanefter ;) Dock tyckte jag det va lite knepigt med deras storlekar eftersom de inte har 37,38,39 osv. Så hade först tagit stl 7 efter att ha följt deras mätinstruktioner men efter att ha läst på forumet för skorna så fick jag byta till en 6 ist så tror att skorna är en stl större än vad instruktionerna säger. Jag hoppas verkligen mina passar nu iaf :) Men blir en uppdatering om det så fort jag får dem! Mitten av maj sa de men det vet man ju aldrig ;P

Peace out!

Kommentarer
Postat av: alicia

fina skor kramar alicia

2009-04-19 » 18:23:08
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Så snygga !! :)<3

2009-04-28 » 13:46:35
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella