Starbucks rabalder!

Starbucks fortsätter att vara ett mysterium! Jag är inte helt nöjd med den info alla så snällt försöker ge mig för jag har lite "men" som måste besvaras först! Jag menar det här med att fastighetsägaren inte vet något och han verkar inte heller upprörd över att nån har, i såna fall, sabbat hans ruta med att sätta dit en logga! Den är inte direkt vattenlöslig??? Sen förstår väl jag med att det känns ganska orealistiskt att placera ett starbucks just här, men tänk om det är en super hemlig introduktion till flera städer i Sverige???? Jag menar de kanske har gjort marknadsundersökningar och sett att det faktiskt finns en bra marknad för det just här i jönköping och att de har stor chans att slå sig in i konkurrensen?! Jag menar om de kan ha 45st (minst!!) i varje amerikansk stad så kan de väl ha 1 här?? eller??

Jag tänker iaf hålla ljuset uppe tills sanningen är framme! Jag hoppas verkligen på det här så tänker inte lyssna på er som tror ni vet!! För just nu vet ingen av oss vad som stämmer och att Jnytt har sagt sitt säger inte att historien är över det är lixom inte de skarpaste skvallergrävarna som jobbar där!

Jag fortsätter att hoppas!

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella