Starbucks i Jönköping????

Drömmer jag eller??? Ibland känns saker för bra för att vara sant! Jag hade varit och handlat och tänkte köpa hem mat från donken påvägen hem och vad ser jag i affären bredvid???? Jo hela skyltfönstret är förtäckt och så står det HÄR ÖPPNAR STARBUCKS!!!!!!!!! What the fuck lixom! Först trodde jag det va ett skämt men det var deras logga tryckt på fönstret och allt :) Så jag slänger mig på telefonen för att ringa Elsa, hon är galen i SB och köpte bland annat med sig en fin mugg hem till mig när hon var i USA förra veckan, hur som helst så blir hon helt väck och tror att jag driver med henne :P Men hon ringde nyss och sa att hon hade gått förbi oxå så hon var GLAD!! Jag med :D Gaahhhh!!!!!!

Lär ju bli the place to go to nu iaf :P bäst att börja jobba ihop pengar ;) tss




lite gossip ;)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Well gumman... Ledsen att göra dig besviken, men det har stått lite om det här på Jnytt.se o tydligen så stämmer inte det riktigt... Eller de som hyr ut lokalen har iaf inte skrivit nå kontrakt med Starbucks. O vore det inte lite stört egentligen om Starbucks första café skulle bli i Jkpg? (De har liksom inga planer på att starta upp i Sverige, finns tydligen ingen marknad... Jo tjena liksom)

Puss på dig!

2009-04-18 » 23:06:27
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella