Sommar.....

Nu har J och jag varit ute med A i solen :) underbart väder vi har! Vi gick till piren och tog en glass, jag tog tre kulor i bägare. blev Regnbåge, daim och polka :) Jonas tog en mjukglass med nougattopping! Nu känns det verkligen som sommar! Arne va helt besatt i glassen och slickade glatt allt han fick :) Sedan strosade vi vidare längs strandpromenaden och A lekte i sanden och gräset, blev även årets första dopp för hans del eftersom han blev lagom skitig av all lek :P Ikväll blir det mer bus och mys med mina älsklingar J och A, det gillas!

Nu har A fått ett riktigt bad här hemma i handfatet ;) hihi så han är helt galen nu när han ska torka, det är lite kul!! haha

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :) du kanske kan kolla in den,du kanske gillar den?:)

2009-04-17 » 22:12:49
Postat av: vendela

tack så mkt:D

har lagt till dig:)

2009-04-17 » 22:40:03
URL: http://femsmultron.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella