Skoooooola

Dags att dra sig iväg till skolan, ska möta Elsa på vårt vanliga place så vi kan samcykla :) Btw så fick jag middag hemma hos Elsa igår! Det var jätte gott, sen drack vi te och läste lite skolböcker, myyys! Idag är jag trött men det är underbart väder ute som piggar upp :) GILLAS! Idag har jag lektioner till 3tror jag, kanske 4 minns inte riktigt :P Ne nu ska jag hälla i mig min Proviva jordgubb och cykla iväg





(Gaahh ser sjukt trött ut men skit samma)

Rosa tischa (I <3 my boyfriend) GinaTricot
Chinos Lindex
Rosa rosett Lindex

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Har också på mig chinos idah ;)

Nu är det lite bättre mellan mig och millan iallafall :) vi fick gå iväg med en lärare på skolan och prata . Hoppas jag kan komma till er någon helg nu i april ! Ha det bäst och hälsa till jonas och lilla arne :)

2009-04-01 » 12:24:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella