Skit bokstavligt talat!

Idag när jag skulle gå ut med Arne så kom det en konstig lukt när jag kom ut från trapphuset men tänkte inte mer på det tills jag kom tillbaka igen. För vet ni va det va?? Jo i "portalen" till vårt trapphus, som oxå leder till ett stort parkeringhus och två toaletter, så ser jag strax till vänster om vår ingång i ett hörn att det ligger en FET JÄVLA SKITHÖG!!! Alltså människobajs i mängder med lite papper på toppen!! USCH säger jag bara trodde jag skulle spy rätt ut! Vem gör så om jag får fråga??? Jag menar det finns två fina toaletter bredvid!!! Sen undrar jag oxå när man gör en sån sak för ingångarna stänger vid 24.00 och öppnar igen 6! Under den tiden är det bara vi som bor där som kommer in genom portalen och då kan man väl hålla sig tills man gått upp till sig eller?? Eller så är det någon nu på morgonen som har satt sig men hur vågar man ens det??? Sitter man där och skiter då när nån kommer förbi och typ hejar eller vad?? Ne Fy usch va äckligt! Det värsta nu är ju bara att det börjar lukta, nått fruktansvärt! och jag msåte ju gå ut med A den vägen för det är enda utgången, jag vet inte om jag pallar det! Men tänk stackars städaren sen då som måste ta hand om skiten (haha, skiten passade ju bra här) Han är så gullig med, en äldre invandrar herre som inte pratar så mycket svenska men han hälsar alltid så glatt och nu måste han ta hand om någon annans bajs?! Räcker det inte emd att han städar toaletterna som finns?? Ne FY FAN säger jag sjuk människa som gör något sånthär! Man går väl för fan ut om det krisar så eller tar någon av de två toaletterna?? BLIR SÅ ARG!!!! och äcklad* 

Ne över till något mindre äckligt, Arne är i trottsåldern! Pain in the aaassssss säger jag bara! (haha! kom att tänka på det jag skrev tidigare) Jag har börjat fundera på om han talar tvärtomspråket eller om vi lärt honom fel från början?? svårt det där*

Tagen på bar gärning igen iaf



Sen fick han skäll av mamsen och då såg han ut såhär

 En ledsen pojk :(

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella