Rosenlunds vårdcentral!

Idag har jag varit på uppföljning på sjukhuset! Det gick väl bra men som vanligt så är det:
- Ja då hör vi av oss om ca 2 veckor!
Gaahhh! Jag vill juh vet nu! :P haha Men det provet jag lämnade in idag som inte behövde skickas va helt bra! :)

Snart ska jag till skolan för lektion med DUNCAN :P hihi hoppas han har rätt bilder den här gången, tyckte synd om honom sist när fröken viktig var tvungen att kommentera att det inte stämde! Fast tydligen va det boken som va fel i vår nya upplaga och hans va rätt, jag tänker inte läsa boken iaf ;)

Jag har tänkt på en sak, för vissa finns det alltid ursäkter! varför är det mer synd om vissa än om andra?? Som i skolan tex om man har mycket så fattar man väl att alla i klassen har lika mycket?? Eller på jobbet, en kan ju inte sluta 13.00 om alla andra jobbar över för att hinna klart??? Alla har lika mycket kring sig och det är inte mer synd om mig än om någon annan! Sen hur man lägger upp sitt arbete skiljer sig åt och kan göra att någon verkar ha mindre men han eller hon har juh fortfarande gjort samma saker! Kan vara bra att tänka på ibland, för mig med!!! Det blir lätt egocentriskt!

Nu ska jag iaf gå ut med A en sväng innan jag ska cykla iväg till schuuulan ;)

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella