Överraskningsdagen

Hej allihopa :) Dagen kunde inte ha börjat bättre, de ringde nämligen från mitt jobb som jag tackade nej till i sommar och sa att de vill så gärna att jag jobbar för dem att de är beredda att låta mig jobba fram till sommaren, sedan få betalt under sommaren, för de jobb jag fått in under våren, när jag jobbar på mitt andra jobb och sedan fortsätta jobba i höst om det känns bra :D whhiiiee!!!  Är über glad :) vill verkligen jobba hos dem men kände att det var ett för osäkert kort under sommaren p.g.a olika orsaker. Men nu blev det ju det bästa det kunde bli. Får ju två löner i sommar om det går som jag vill :D hihi och det kommer det!!!

Undrar hur resten av dagen kommer att bli?? ;) Är så glad nu att jag tror jag ska piffa till mig ordentligt och slänga in en dagens outfit lite senare! :)

Hörs sen

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vilken fin blogg du har:) Fina bilder och allt! Saknar dig! You go girl!Kramar Naths!

2009-04-07 » 11:30:48
Postat av: Anna

Grattis till alla jobben söt!

Vi får ta o planera in en fika snart vännen!

PUSSS <3

2009-04-07 » 13:22:48
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella