ooooorka

Ne nu har jag suttit i lite mer än 2h och läst i REFRAMING ORGANIZATIONS boken och jag pallar inte mer. Är klar med de första 4 kapitlen, det går sjuukt långsamt alltså!  Har inte ens öppnat MARKETING MANAGEMENT boken än :S Den har ännu längre kapitel!!! Hur ska detta sluta?? Jo jag vet precis, jag får läsa i helgen men då ska jag hem till vimmerby så då kommer jag ignorera att jag måste läsa och sen ligger jag efter :( Bara jag som tycker böckerna är tröglästa??? Föreläsningarna har varit bra i båda kurserna så det är roliga ämnen men böckerna??? Hoppas på den jag inte öppnat än, den ska tydligen ha massa roliga exempel, håller tummarna :)

Fasen va sugen jag blev på Mc D nu!! Har tacos kvar sen lunchen men jag och rester funkar inte så bra! Får klura lite till hur jag ska göra ;)

Ne nu väntar mitt te...

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella