lyxig proviva och massa gnäll

Här sitter jag och dricker proviva jordgubb :) det är himlans gott tycker jag :) Jag brukar dricka det i ett lite "finare" glas med is i, det känns lite lyxigare!

Jag har inte bestämt mig än om jag ska pallra mig iväg till dagens lektion eller inte?? Ska till Danish Crown och skriva kontrakt och kolla upp schema vid kl 3 och lektionen är från 1-3 :S Hinner ju vara med på halva och gå i pausen men orka. Visst skolan är knappt 4min bort med cykel men jag är inte på humör idag!

Arne är inte heller på humör idag, han bara springer runt och gnäller! Först vill han ha mat, gnäll gnäll, sen vill han inte ha maten, gnäll gnäll, sen vill han sitta i soffan, gnäll gnäll, sen vill han inte sitta där mer, gnäll gnäll, sen vill han ha ett ben från soffan, gnäll gnäll!!!!!! Han som va så extra gullig i morse, snacka om bakslag!

En dagens kanske??



Tunika Spain ;)
Chinos Lindex

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella