Läggdags

Nu ska jag gå och lägga mig, det har varit en lång dag! Jonas fick jobba över till 9 för nån va sjuk ir nått, men han är så söt och kom hem med mat från Max!! Världens bästa älskling, jag var ganska hungrig oxå eftersom jag istortsett knappt äter när jag är själv, fy skäms, blev en massa te bara :P hihi Idag tackade jag Ja till jobbet på Danish Crown men sa att jag tyckte det var för dåligt betalt så hon skulle försöka fixa det! :) great! Jag ska jobba i receptionen där och typ sköta larmsystemet, lite bokföring, svara i telefon och massa mer. Ska bli kul att göra något helt annat en sommar än handels! Arne ska få gå på dagis, det kommer han älska! Pratade med dem idag och det var inga problem. Imorgon är jag ledig så hoppas på fint väder, får se vad vi hittar på jag och bebis :)


Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella