Inte så fin dag

Vart är solen undrar jag, jag som är ledig och allt???! Jaja jag var iaf redo för en fin dag idag med min outfit ;)

 

Shorts Lindex
Linne Spain ;)
Skärp Lindex
Halsband Åsitas

Gick en sväng på stan för att ha något att göra och ramlade in på Indiska!
Hittade dessa söta ljuslyktor perfekta att ha på balkongen i sommar för den rätta mysfaktorn ;)



Stor lykta 99.50:-
Stor klotlykta 49,50:-
Liten klotlykta 29,50:-

Helt okej pris tycker jag, har varit sugen på den stora väldigt länge. :)

Nu ska jag gå ut med min hund!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Verkligen snygg outfit !

Gillar den jätte mycket :) Jätte snygga shorts ;)

Snygga ljuslyktor också .

Ha det bäst !

Love Ebba

2009-04-07 » 20:30:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella