I'm back!

Dålig uppdatering måste jag säga! Fy skäms på mig!
Igår va en häktisk dag, jag va i skolan från kl 10-16 sen skulle Arne på introduktion på hunddagiset vid 17 och sedan var jag tvungen att skynda iväg och jobba vid kl 18! Gaah jag for fram som en gasell vill jag lova..

Förövrigt så gick det jätte bra på hunddagiset och jag tror att A kommer att gilla det, han ska dit idag igen och va själv i 20min. (Läs *mamma är så nervös så hon spyr!!!!*) Men det kommer gå jätte bra, alla andra hundar va super snälla och han är ju bara en bebis än så han gör ju inte väsen av sig :)

Sen ska jag jobba ikväll igen på Danish Crown vilket faktiskt va ganska roligt :) Träffade några gulliga tjejer som jag hängde med hela kvällen så det gick super! Jag fick stå två rullande band där det kom kött på ena och tråg på det andra och så skulle man ta och lägga 6*2 i varje. Jätte lätt kan tyckas men de gick riktigt fort de där banden och det var många gånger som man fick höra *Öhh lägger du 2 till i den* ;) Jag stod i slutet av linjen så då fick man både rätta till de andras och göra sina egna men det funkade bra jag gillar när det händer mycket och det är lite pressat! Sen hjälpte det ju såklart att jag och en tjej till stod vid stoppknappen och bara kunde stanna skiten om vi inte hann med :P Hoppas jag får göra något liknande idag :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har arne pinkat. Han blev jätterädd för en rullstol. Vi ska lägga oss nu o vänta på dig. För du är och haxxar med köttet! Puss o kram sötnöten:D:D:D:D:D::D

2009-04-28 » 22:03:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella