Ibland alltså..

Hej igen, blev bara bort en snabbis visst :P Ne men blev bara så full i skratt åt mig själv så tänkte jag skulle dela det med er! Jag var nyss inne på en blogg om anorexi, tycker verkligen sånt är super jobbigt, det är så synd om dem som lider av det för deras självbild och världsuppfattning är så rubbad.
Iaf efter att jag varit inne där skulle jag göra frukost och vad gör jag?? Jo jag steker massa bacon!!!! Sen står jag där med mitt bacon och bara mosar in det i munnen! Haha typ i en omedveten protest mot att banta eller nått. Sen kommer jag på mig själv och börjar skratta, för jag lite av en tvärtomare, jag är typ 3år och vill göra helt tvärtom alla andra....

Jaja kanske inte va så jätte kul men ganska typiskt mig :P

Hej på en stund igen

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella