God morgon!

Idag ska vi åka hem till vimmerby så fort J kommer hem från Danmark :) Men innan vi drar så ska vi boka en romantisk weekend  till Göteborg :) ska bli så underbart! Jag längtar även om det är gaaaanska långt kvar :P

På måndag och tisdagkväll ska jag jobba lite i produktionen på DC blir första gången. Hon som har hand om det på Lernia ringde igår och frågade om jag kunde tänka mig att hoppa in lite eftersom jag endå är i receptionen och så. Självklart sa jag JA, både J och jag va dock lite osäkra på om jag kommer klara av att hantera köttet och så eftersom jag är lite larvig :P Men jag ska klara det, är ju bra cash!

Nu tänkte jag ta en tripp på stan och kika in på Gina bland annat, vill ha ett par solglasögon där men vi får se :)

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella